perjantai 2. tammikuuta 2015

MINUN JOULUNI JA UUSIVUOSI

Syvälliset pahoitteluni blogini hiljaisuudesta! Tämä aika minkä olen ollut poissa blogista on ollut yhtä kiirettä. Joulukiireet, pikkujoulut ja uuden vuoden juhlat ovat vieneet kaikki voimani, mutta myös olen ollut todella onnellinen ja otettu, että minulla on nykyään näin paljon hyviä ystäviä keiden kanssa saan viettää omaa aikaanikin, kiitos siitä heille.

Syy kuitenkin tähän hiljaisuuteen on ollut tämä minun läppärini, joka räksyttää todella kovaa kun koneen aukaisee käyntiin. Olen käyttänyt tuntejani siihen, että olen siirtänyt kuvia tikuille ja dvd:ille, koska koskaan ei tiedä milloin tämä sammuu kokonaan. Kone kuitenkin vielä toimii ja yritän käyttää sitä vielä parin kuukauden ajan, kunnes täytän 18- vuotta, jotta saisin vielä lisää rahaa säästöön uutta konetta varten.

Joulu tuli ja meni, ihan hujauksessa. Isompia lahjoja en tänä vuonna toivonutkaan, koska sitä rahaa palaa minuun nyt todella paljon. Vanhojentanssimekko, autokoulu, auto ja kaikki muut menot ovat lisänneet kuluja, mutta tätä se elämä on ja siitä pitää nauttia, vai mitä? Lahjoista otin vain kuvat tähän postaukseen, kaikki kuitenkin näkevät ne joten erityisiä selityksiä en kirjoittele.

Sitten kuuluisa uusi vuosi, joka sujui aivan täydellisesti vaikka vähän erilailla kuin ennen. Olimme perheen kanssa katsomassa Lopella Säästö- Karin ilotulitusta ensimmäistä kertaa, joka oli todella hyvä, suosittelen ensi vuonna käymään siellä. Saimme myös nauttia kotona upeista raketeista, koska vieressämme on kauppa, joka myy raketteja.

Olen jäänyt todella jälkeen postauksissa, hyi minä... Postauksia on kuitenkin nyt tulossa, jos ei omalla koneella niin isäni työkoneella. Olen mm. käynyt alemyynneissä, josta tarttui mukavasti tavaraa mukaan, joten ostoksista on tulossa varmasti postausta ihan lähi aikoina!

Toivottavasti nautitte kuvista, sekä tekstistäni (,josta tuli aika pitkä, ups!). Kohta hiihtolomakin on lopussa ja on aika taas palata koulunpenkille, mutta sitä ennen nauttikaa vielä lomastanne, jos sitä on vielä jäljellä!

IMG_3338 IMG_3326 IMG_3316 joulu 24.12-001 IMG_3365 IMG_3370 IMG_3379 IMG_3381 IMG_3383 joulu 24.12-002 joulu 24.12-003 23.12

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti