sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

ONE YEAR AGO

IMG_82191 IMG_82271 IMG_82311
Heippa taas pitkästä aikaa! Lupailin panostaa enemmän blogiini viime tekstissä, mutta miten kävikään? Nyt kuitenkin teen tätä postausta tietokoneen äärellä ja fysiikan kirja kädessä. Aivan kuulitte ihan oikein, koska en päässyt fysiikan koetta läpi (ihanan flunssan ja kuume oireiden takia), joten huomenna pitäisi vielä marssia kouluun tekemään uusinta koe. Ei voi mitään, huomenna hypin sitten innosta kun ei ole enään mitään "stressiä".

kevätjuhla

"One year ago" olin tämän kuvan tilanteessa. Sain ruusun käteeni, parit kyyneleet olin tipauttanut poskilleni, toivotettiin jatkoja ystävillemme ja sanoimme hyvästit ylä- asteelle. Nyt tässä hetkessä olen suorittanut kunnialla lukion ensimmäisen vuoden ja seuraavaat kaksi vuotta olen vielä lukion uumenissa, kunnes saan toivottavasti laittaa valkoisen hatun päähäni ja onnittelut ylioppilaasta. Onnea vielä niille, jotka sen tekivät!

Olen aika tyytyväinen suorituksiini lukiossa, ehkä matematiikkaan ja kieliin pitäisi enemmän panostaa, mutta reaaliaineet ovat vain se minun juttuni, onko muita jotka ovat samaa mieltä? Maatessani perjantaina vuoteeni pohjalla flunssaisena sain myös kuulla saaneeni "innokkaimman ruotsin opiskelijan" stipendin, mitä minä vai? Vaikka se olikin pelkkä kirja, en ole ikinä saanut sellaista "virallista" stipendiä, mitä nyt sain.

Nyt nämä lukio höpinät saavat riittää, joten tsemppaan vielä viimeiseen kokeeseen huomenna ja sen jälkeen alan viettämään kesälomaa! Katsellaan taas tämän blogin puolella ja hyvät kesäloman alut sinne kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti