torstai 19. kesäkuuta 2014

GOTTA GET OUT, TROUGH THE RAIN

Instagramin otsikoilla mennään "gotta get out, trough the rain" (@VIVIANLAURAS). Epäreilua katsoa instagramista viime kesää tai niiden kuvia, jotka ovat jossain Thaimaassa. Suomen säähän ei voi kyllä nyt samaistua. Miksei ne ihanat kelit jotka olivat koulujen lopussa voisivat olla nytkin? Yksi hyvä juttu on ottamatta lukuun todennäköisesti juhannuksen sateista ilmaa viikonlopulla tuleva juhannus. Mitäs meininkiä teillä on luvassa? Itse menen poikaystäväni ja muiden kavereideni kanssa juhlistamaan sitä. Nauttikaa kaikki tulevasta juhannuksesta, vaikka sää on mitä on!

Itse olen kesälomaa nauttinut pelkästä rauhassa olemisesta tai ettei ole kiire mihinkään. Tietenkin ollut kaverien kanssa, ottanut vähän aurinkoa, käynyt kampaajalla, juhlinut, viettänyt ihania iltoja, uinut jne. Tänään olin äitin työpaikalla hoitamassa suloista vähän yli vuoden ikäistä vauvaa, sekä siivonnut koko taloa imuroinut ja pessyt lattioita, olkaa hyvä äiti ja iskä! Ajattelin myös tehdä teille huonepostauksen tai videon, miltä kuullostaisi? Olen vähän ostellut uusia asioita huoneeseeni, jotta se ei olisi niin tumma. Yksi asia, joka tekee huoneesta on tuo New Yorkin tumma tapetti. Olen miettinyt sen maalaamista alakerran värillä, saatte sitten vähän auttaa minua päätöksessä videon kera.

Minulla olisi taas paljon selitettävää, mutta ehkä jätän tähän. Yritän taas postailla lähipäivinä, kuvailemaankin pitäisi kunnolla päästä ja paljon postausideoita olisi käytettävissä. Nähdään taas! 
IMG_0599j
IMG_0580j IMG_0636jj

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti