maanantai 7. lokakuuta 2013

BIOZELL PROFESSIONAL COLOR MASK

Ostin tossa pari päivää sitten kokeiltavaksi tälläisen Biozelli professional color maskin sävyllä cappuccino. Olen kuullut näistä jo jonkin verran ja nyt näitä on tullut jo moniin kauppoihinkin. Olen aina taistellut hiusvärieni kanssa ja nyt päätin sitten kokeilla tätä ja kannatti! Hintaakaan purkilla ei ollut kuin vajaa kymmenen euroa, eikä purkista mennyt mun hiuksiin tuota sävytettä paljoakaan. Sävytteen pitäisi kestää 6-8 pesua. Itse otin siis maitokahvin värin, ehkä vähän liian vaalea mun hiuksille, mutta kyllä se kiiltoa toi ja hoisi hiuksia todella hyvin!

+ Ei sotke
+ Hyvä hinta suhteessa purkkiin
+ Lisäsi sävyn intenssiivisyyttä ja kiiltoa
+ Hoisi hiusta ja teki niistä ihanan pehmeät ja "kiinteät"

Mitäs tykkäätte, jos välillä tekisin näitä arvosteluita joistakin tuotteista? Huomenna oon mun parhaan kaverin Sohvin kanssa niin eiköhän sieltä tule jotain kuvia, nähdään siis niiden tunnelmissa!
IMG_8678 IMG_8694 IMG_8691 IMG_8696 color mask

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti