perjantai 6. syyskuuta 2013

MY DAY+ LAUKUN SISÄLTÖ (BLOGIN NIMI ASIAA?)


MY DAY+ LAUKUN SISÄLTÖ from vivianlaura on Vimeo.

Moikka pitkästä aikaa ja taas vietetään viikonloppua! Mun lukio on lähteny todella hyvin käyntiin, mutta mulla on aika kiire koko ajan ensin koulu, läksyt, poikaystävä, kaverit ja tää blogi. Toivottavasti teidän hermot kestää!

Asiaakin mulla on, mun piti tehdä videopostaus tästä, mutta olkoon. Oon tässä nyt pitkään ajatellu tuota blogin ulkoasua ja nyt oon alkanu miettimään taas sen nimeä, että olisiko today me and my life tai mikä nyt on eli beli(e)ve you can make a difference vai uusin, joka on mun instagraminki nimenä eli vivianlaura. Tuo uusi olisi helppo ja yksinkertainen, mutta jotenki oon tykästyny tohon nykyseen. What you think?

Nyt mä lähden viettämään laatuaikaa poikaystäväni kanssa viikonlopuksi, katsotaan mitä postausta saadaan viikonlopusta, hyvää viikonloppua kaikille moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti